Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: bzik
Data: 2017-02-13 14:21:38
jie lygiai taip pat būtų sugriuvę be dalybų. Vienas kitas reorganizavosi,
bet laike užsilenkė.
Išdalinus dar kurį laiką žmogus turėjo normalesnį plotą ūkinei veiklai.
Kažkas nuo to pradėjo ūkininkaut ir pirkt/nuomot nenaudojamus sklypus.

"Audrys"  wrote in message news:o7pqtg$327$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai prisimenu, bet berods konservai labai stume kolukiu privatizavima
sklypeliais po 2 ar 3 ha, del ko ir buvo istasyta viskas po pasalius ir
kolukiai griuvo.

On 2017-02-10 23:38, Pagonis wrote:
> Ka dabar turime? Ogi nieko- ukiai isdraskyti landsbergio, darzeliai vos

Tvarkos ir teisingumo ar darbo partijos rinkėju esi?

Bet šiaip man įdomu, visi vat šneka kaip Landsbergis ėjo ir kolūkius
draskė, aš kažkaip praleidau tą momentą, labai įdomu būtų iš liudininko
suzinoti kaip ten gerbiamas profesorius ėjo ir kolūkius draskė.