Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: bzik
Data: 2017-02-13 12:34:30
seneliai buvo kombinatoriai, tad turėjo 60a už tvarto ir 2-3 karves, nes
senbernis močiutės brolis ir motina buvo apiforminti kaip atskiros šeimos.
Mažiau apsukrūs turėjo gal 20a pievos 1-2km nuo namų.
Aš buvau mažesnis kombinatorius, tad kai sugalvojau savarankiškai susitaupyt
dviračiui, į Vilniuj Eišiškių pl. buvusią parduotuvę per visą miestą
važinėjau metus kiekvieną savaitę ir kaip nebuvo "turisto", taip nebuvo. Po
metų vienintelį nupirkau miestelio, netoli kaimo, universalinėj.

"Dainiushas"  wrote in message news:o7mkrc$v91$1@trimpas.omnitel.net...

kad buvo tos žemės bent jau pas mus kaime nemažai, visko ten per akis
užteko tik sveikatos ir noro dirbt kad būtų :). ir ten 198x metais kaži
ar labai dabojo kiek kas ko augina?
aišku gyvenvietėse kitokia situacija buvo, pas mumis oldskūlinis kaimas
buvo.