Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Pagonis
Data: 2017-02-11 12:30:35
Nereikia taip jautriai reaguoti.nesupratot rasliavos esmes- kombinavo
anksciau, kombinuoja ir dabar.
Turejau galvoje, kad net ir su nedideliu darbo nasumu visiems buvo skiriamas
demesys, kam labiau, kam maziau.
As tik sakau- jus apsiszvalgykit aplink- kiek visko isdauzyta isardyta, nes
dabar remiama rinkos desniais- jei pelno nera, tai nafik reikia. Sededami
vilniuj to gal ir nepastebit, tereikia pasiziureti giliau i provincija.
Dabartiniai uosviai mieste gerus darbus turejo, tai ir i status vaziavo
kelis kartus pas gimines, ir gimines atvaziuodavo. Seke saugumas, bet nebuvo
viskas taip po gelezine uzdanga :)
Nu cia tik mano nuomone. Nejauciu nostalgijos, bet jauciu, kai buvo kontrole
zmones bent kazkiek bijojo atsakomybes. Dabar kai i politika sulenda
nacionalines vertybes ir saiposi is tautos, tai nori nenori isvaziuoja
lietuviai.