Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-11 21:11:26
Tai ir mums nereikejo. Bet negalejai po metu ateit ir sakyt, nu gerai -
persigalvojau, noriu.

Nors Audrys teisus, man prie tos valdzios irgi gerai buvo. Dėdė gavo paskyra
mopedui, o kadangi jam nereikejo - padovanojo man. Ne mopeda. Ne pinigu jam.
O popieriuka, su kuriuo galejau uz 250 km gauti šita Latvijos pramones
stebukla. Ir diena ar dvi pries tai prisidirbau biski reikalu - vaiku
kambarys, nepilnameciu inspektore ir panasiai. Prie Kubiliaus butu pizdiec -
matyciau mopeda kaip mandarinus per jonines. O dabar - ner ka daryt, teko
vistiek nupirkt....

"Dainiushas"  wrote in message news:o7nn2d$cg8$1@trimpas.omnitel.net...

tėvui ketvirtukui siūlė, jau į galą sojūzo, tai tiesiog neėmė....