Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-13 12:48:15
Tai jo, dabar Viduržemio jūros žymiai šiltesnis,

"中国百强"  wrote in message news:o7s2le$5de$1@trimpas.omnitel.net...

mes tai pamenam kad palangoj klaikei šaltas vanduo būdavo jūroj vasarą ;)

"Tomas"  wrote in message news:o7s2c3$55e$1@trimpas.omnitel.net...

O aš prisimenu, kad Palangoj berods nuo 22val. iki 7 ryto buvo ramybės
valandos ir net kažkokie plafonai ant stulpų buvo apie tai informuojantys.
Ir tikrai nebuvo to (dažnai rusiško) naktinio bliovimo ir žviegimo naktimis.

Dar prisimenu, kad ledus Palangoj vežiodavo specialiais motociklais su
šaldytuvais liulkos vietoj. Ir dar prisimenu kaip tamsoj žibėdavo restorano
"Vasara" skliautas. Daug prisimenu ... Prie ruso buvo geriau.

"Vytenis P."  wrote in message news:o7s26f$4vv$1@trimpas.omnitel.net...

Sumaišei 1985 su 1960
Aš tai kitą aspektą prisimenu - "prie ruso" net naktį gatvėse
būdavo daugybė žmonių, nes buvo daug saugiau