Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Arj
Data: 2017-02-11 11:13:38
nu kad nebadavo tai faktas, ir saip kiek pamenu is tu laiku ir tevas kiek
pasakodavo (o LT kaimo jis mates labai nemazai) - kolukieciai visi rubliu
belenkiek turedavo, nes ju elementariai kaimuose nebudavo kam isleisti.
Maisto - kazkiek savo uzsiaugindavo, kazkiek is koliukio "suorganizuodavo",
visas medziagas - is koliukio "suorganizuodavo". Beda tik tai kad karve tik
viena leisdavo auginti, o ir sklypus mazus duodavo - kad pilnai prasimaitint
negaletum ir reiktu eit dirbti I koluki.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:o7mjfm$us5$1@trimpas.omnitel.net...

ai nereikia, nebadavo tuose kaimuose kas nenorėjo badaut, už karvę buvo
galima virš štukos rublių gaut. nu čia tais laikais kuriuos aš prisimenu.