Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Arj
Data: 2017-02-11 12:56:02
budavo, toks pagal Gost'a, siuolaikiniais laikais atrodytu kaip svitrinis,
truputi minkstesnis uz laikrasti.
Tik vos ne vienintele galimybe jo gauti buvo uz makulatura karta I metus
(kai ja surinkinedavo), tai keisdavo 1kg makulaturos=1tualetinio rulonelis.
blyn zinant kiek pas mane seimyna to tualetinio dabar sunaudoja - baisu
pagalvoti kiek jo surinkti dabar reiktu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:o7mn96$a4$2@trimpas.omnitel.net...

neatsimenu šikpopierio iš anų laikų, laikraštis sueidavo