Šita bėda būna varikliuose. Ir ne tik automobilių, bet ir pramoniniuose. Tam dedami guoliai su izoliuotu vidiniu arba išoriniu žiedu. Kaina kokius 3-4 kart didesnė už paprastą guolį (jei imt SKF kainas). Taip, kad bendroje samatoje daug nesudaro. "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:o1pkon$r4f$1@trimpas.omnitel.net... > On 12/1/16 10:21, Dainiushas wrote: >> nežinai kodėl FWD karučių reduktoriai nesipisa? >> >> O šiaip tai nepriežiūra bei bloga konstrukcija parpisa bile ką, čia >> tikrai ne kažkokia išskirtinė EV bėda. Nors, norint visada galima >> pritempt :) > > Tiesiog fintas tame, kad EV siuo atveju neturi kazkokiu stebuklingu > patikimumo privalumu. > > Ai, siaip turi trukumu: ce viena technine murzilka rase, kad alIktrinese > masinose (hibriduose irgi) per gOlius neretai teka elektros srove. Kas > savo ruoztu reiskia kibirksciavima ir taip vadinama "pittinga", kitaip > tariant kibirkstys isdauzo duobes, shratukai pastarasias "isplatina" ir > gaunasi amen. Tai tenka kurt visokius ten naglus tepalus ir siaip > padengimus, t.y. i tokias masinas deda ne siaip paprastus guolius, bet > spECElius (ir turbut atitinkamai brangius).