Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Zhiniukas
Data: 2016-12-02 08:37:39
Šita bėda būna varikliuose. Ir ne tik automobilių, bet ir pramoniniuose.
Tam dedami guoliai su izoliuotu vidiniu arba išoriniu žiedu. Kaina kokius 
3-4 kart didesnė už paprastą guolį (jei imt SKF kainas).
Taip, kad bendroje samatoje daug nesudaro.

"Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message 
news:o1pkon$r4f$1@trimpas.omnitel.net...
> On 12/1/16 10:21, Dainiushas wrote:
>> nežinai kodėl FWD karučių reduktoriai nesipisa?
>>
>> O šiaip tai nepriežiūra bei bloga konstrukcija parpisa bile ką, čia
>> tikrai ne kažkokia išskirtinė EV bėda. Nors, norint visada galima
>> pritempt :)
>
> Tiesiog fintas tame, kad EV siuo atveju neturi kazkokiu stebuklingu 
> patikimumo privalumu.
>
> Ai, siaip turi trukumu: ce viena technine murzilka rase, kad alIktrinese 
> masinose (hibriduose irgi) per gOlius neretai teka elektros srove. Kas 
> savo ruoztu reiskia kibirksciavima ir taip vadinama "pittinga", kitaip 
> tariant kibirkstys isdauzo duobes, shratukai pastarasias "isplatina" ir 
> gaunasi amen. Tai tenka kurt visokius ten naglus tepalus ir siaip 
> padengimus, t.y. i tokias masinas deda ne siaip paprastus guolius, bet 
> spECElius (ir turbut atitinkamai brangius).