Taigi Olandijoje gana greitai jau planuoja naujų su vidaus degimo nebepardavinėti. Varguoliams su senais važinėti gal neuždraus, bet į didesnius miestus uždraus įvažiuoti, užkels akcizą kurui, dar ką nors. 2016-11-28 11:50, Dainiushas rašė: > na bet šitoj vietoj, kažkaip dar toli iki to. bent jau techniškai. > nebent ES nuspręs kad varguoliams apskritai nx važinėt :D > > On 11/28/2016 11:47 AM, RaR wrote: >> Jokių bonusų ir nebereiks, kai kitokius tiesiog uždraus. >> >> 2016-11-25 15:37, Linas Petkevičius rašė: >>> O kodel apsiriboti modeliu? Gal geriu rinkomis? Olandijos, Norvegijos? >>> Apie pirmaja galiu ir praktiskai papasakot - jei pastoviai ten >>> gyvenciau, sekantius karutis prie dabaritnes situacijos tikrai butu >>> elektrinis. Kas gasdintu, tai per greitas ju didejimo kiekis rinkoje, >>> kas gali priversti valstybe sumazinti elektromobiliams skiriamus >>> bonusus. >>> >>> "CodeC" wrote in message news:o19e5r$32e$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kaip pasakysi. >>> paliekam 195x ramybej. paliekam net 1990 ramybej, nes tuoj pasakysi, kad >>> licio batarkiu dar tada 'nebuvo'. >>> apsiribojam leaf'u. gaminamas ne pirmus metus ir kaip surpantu pagristai >>> tikiuosi, tobulinamas. pakomentuosi, kaip is esmes pasikeite sitie trys >>> mineti kriterijai butent sitame modelyje nuo jo gamybos pradzios ir kas >>> tau leidzia teigti ir palaikyti taip teigiancius, kad elektromobiliai >>> 'tuoj tuoj' pakeis benzininius. ivardink esmini progresa butent sitame >>> siaurame vieno modelio kontekste bent jau. skaiciais, procentais. nes >>> kolkas visi sitie 'pazadai' tai ant oro pakabinti, 'is nieko i viska >>> visaj tuoj pat'. ir taip jau varo ne viena desimtmeti, jei nezinojai ir >>> negirdejai. bent minimaliai sukonkretink ta 'tuoj tuoj', o as tau pazadu >>> po savaitgalio papastinti pora idomiu faktu apie elektromobilius, nes >>> nors ir esu skeptikas, bet ta tema domiuosi. >> >