man dar butu ir su kitu dalyku sunku susitaikyt toki kiauta vairuojant. kai sedeciau kurnors zopoj su issikrovusiu akumu ir mastyciau kaip atsirast namie ir nesusalt, labai dideli susizavejima keltu mintis, kad turima baterija specialiai yra nedakraunama kol nauja, kad ilgiau gyventu, ir palaipsniui jai senstant (ir mirstant) ikrovos lygis didinamas, kad subjektyviai jaustusi talpa (ir atstumas) nepakite. su nuline galimybe rinktis... vat gal as paaukociau kartais pora dienu baterijos gyvenimo su tikslu nuvaziuot siek tiek toliau ir ikrauciau daugiau. dabar ir turi - ir neturi. ikrauna tau 80% ir vsio. sakyk ka nori, kol bateriju technologijos tokioj siknoj, kad reikia tokius workaroundus daryt, kad nesugeba padaryt greitai ikraunamos, dideles talpos ir ilgaamzes baterijos, tol skaityk tos teslos visos pasmerktos. ir kolkas tai kas yra, tinka geriausiu atveju telefonam ir rc zaislam pigiem. tik ne kasdienio masinio naudojimo transporto priemonei. On 2016.11.27 23:52, Dainiushas wrote: > nu ir px ta pusė, į 20-80 telpa. Šiaip tai nžn, toks jausmas, kad tai > tie leaf'ai trukdo kažkaip ar tai alergiją jiems turi :). Ir kažkaip > piktdžiugiškai trokšti, kad jie feilintų :) > > On 11/27/2016 11:10 PM, CodeC wrote: >> 50km tai leafui turetu reiksti mazdaug puse ikrovos, kas itariu yra 2-3 >> daugiau nei tipine taksi rida nuo laido iki laido. vat jeigu vaziuotum >> 10-20km, tada jo, itariu ilgai tarnautu, jeigu ne minusas. t.y. kai >> leafas kainuos 2x maziau, koks tipinis pietietis-miestietis jau gal ir >> svarstys kaip alternatyva i darba vazinet. bet jis tiek niekada >> nekainuos, nes realiai kainuoja dar daugiau nei dabar pardavineja. >> imho tai tera viena is nissan programu, kaip atsarginis planas 'if kas', >> 'tesla daro', reikia ir mum 'palaikyt degima' - nesigaus, px, padengsim >> is pelno benzine. >> >> On 2016.11.27 22:59, Dainiushas wrote: >>> supratau. jei aš važiučiau 40-50km per dieną, kas būtų kitaip? >>> >>> >