Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-30 21:36:06
On 2016-01-29 08:52, Bomanz wrote:
> Man labai įdomu, kaip praktikoje galima įrodyti, kad jokios sutarties
> nebuvo?

Pvz. ieškovas pateikia teismui tavo ir jo susirašinėjimą, kuriame
minimos pvz. sutarties detalės, savo pokalbių su tavimi ir trečiąja
šalimi (NT pirkėju) išklotines, gal net savo gps imtuvo log'ą ir t.t. ir
pan.., o tu jau tada turėsi visa tai paneigt, pvz. susirašinėjimas
feikinis, toks mail'as ne tavo, ir susitikt pagal gps duomenis savo
parduodamame NT tu su juo negalėjai, nes tuo metu ilsėjaisi Sirijoje
prie jūros :)

Panašiai būna, kai pvz. mokesčių administratorius suklysta ir pateikia
kokias nors nebūtas skolas ir tada jau tenka tau pačiam pasisukt ir
pabėgiot su įrodymais, jog čia klaida ir tavo visi popieriai tvarkingi.
Lyg ir ne kaltas, bet lakstai ir kažką įrodinėji...

> tokio tipo liepos 22 dieną 19 valandą aš to pažadėti negalėjau, nes visą
> laiką buvau su draugais bare?

Why not. Jei agentas aiškina, jog buvo tuo metu pas tave parduodamame NT
ir jus sudarėte žodinę sutartį, o tu pateiki įrodymus, jog tuo metu
buchalinai su draugais bare ir yra pvz. kamerų įrašai ir draugų
liudijimai, tai ir viskas OK, agentas rūko.

Civilinėje teisėje laikomasi asmens sąžiningumo prezumpcijos, todėl tiek
ieškovas, tiek ir atsakovas pa defaultu laikomi sąžiningais, kol
neįrodyta priešingai. Todėl ieškovas irgi yra sąžiningas, kol tu jo
ieškinį nepaneigei įrodymais. Iš šono žiūrint lyg ir gaunasi, jog tau
taikoma kaltumo prezumpcija. Čia jau teisės teorijos dalykai.