Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Exo
Data: 2016-01-26 12:16:13
Aš išvis nesuprantu apie ką Jūs čia kalbat, prieš kelis metus nuomavau butą,
įdėjau skelbimą, aišku iš karto prisistatė agentai ir klausia ar galima
padėti išnuomoti. Sakau man dalampački, aš noriu gauti tiek ir tiek, kiek
ten paimsit komisinių iš kliento man dzin. Per savaitę butas išnuomotas.

Exo

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Standartiniu atveju nematau argumentu, kodel kazkam duoti eksliuzyvines
teises pardavinet ir nepasilikt sau visokiu domoplius ir aruodo teisiu.

"bat0nas"  wrote in message news:n85eb7$sk6$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip ir minėjo - 2-3%.
Tačiau yra tokių, kurie sutinka ir su 1% (susidūrėme).

Taip pat yra agentų, kurie sutinka, jog ir su kitais agentais dirbtum vienu
metu. Nežinau, ar tai geras variantas (nes į rinką būtų paduota N+1 to
paties buto skelbimų su skirtingomis kainomis; "nusivalkiotų skelbimas"),
bet gal kai kuriais atvejais pasiteisintų.