Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-26 21:24:18
On 2016-01-26 06:36, foonia wrote:
> Susikuria tie agentai savo skelbima is tavo skelbimo duomenu net tau
> nezinant, isbandyta praktiskai :).

Yra ir šitas bajeris. Bet bent jau čia ne pats sau sukursi konkurentą, o
tiesiog kažkas bandys sukčiaut, ko negali pats sukontroliuoti.

Tavo minėtu atveju, kai tas agentas atvyksta su klientu "išmušinėt"
pinigų, labai ramia nustebusia veido išraišką klausi agento, "O kas jūs
toks, ir kodėl jūs parduodate mano NT?? :-/". Ir siunti jį ant trijų
raidžių, o toliau bendrauji su klientu tiesiogiai.

O kai jis skambina prieš tai, ir tariasi dėl susitikimo, tiesiog greit
sutinki ir dedi ragelį. Tiesiog po to sakai, "aš maniau čia Petras,
Antanas ar Jevgenijus Petrovičius kalbėjo su manim, kuriam aš daviau
leidimą pardavinėti mano NT, o Jūsų aš tikrai nepažįstų. Bet jei kas
negerai, tai galite pasiimti savo klientą ir važiuoti iš čia, aš čia ne
prie ko, jei jūs tokias nesąmones darot... :))". O klientas jei ir
išvažiuos, tai po pusvalandžio pats grįš atgal :)

Su tokiais "agentais" reik jų pačių metodais ir tvarkytis.