Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Korke
Data: 2016-01-29 12:45:50
On 1/28/16 23:00, Bronco wrote:

> bullshit

nu ble, apie tamsta buvau geresnes nuomones. atejo tarciokas, kuri pirma
karta matau, pasake, kad pades pardavineti xata. Nieko niekur
nepasirasinejau, jokiais mailais nesikeiciau. Isipirso pafotkint... nu
fotkink, gal interjerus kolekcionuoji, kad tik atsipistum. Buvo atejes
su kazkokiais, kaip atejo taip isejo. Paskui pardaviau kazkokiam zmogui.

Tada atsirado tas tarciokas ir aiskina, kad cia buvo jo zmogus ir AS jam
skolingas? Kokia proga ? Ka mes sutareme ? Kas per zodine sutartis?
Sake nori atvest parodyt zmonem mano parduodama buta.... nu px ateik
rodyk. O rankom sukirtimas galioja? Nes net ir tokio nebuvo. Kokia skola?

Ka gali pist toks tarciokas tai nebent ta pirkeja, jei su juo pasirase
rasytine sutarti, kad jis jam dirba parinkinedamas butus, eina aprodo, o
pirkejas sutiko, kad jei nupirks jam aprodyta buta tiesiogiai pats -
sumokes kazka agentui. Bet pardavejas cia niekam nieko neskolingas :)

Zodziu juokini truputeli publika. Nes antraip, tikiuosi pameni, kad
2013, savaite po Joniniu sutarem, kad jei 2016 sausio 29 as atrasysiu i
tavo laiska tu man sumoki zodiskai sutartus 5kEur. Nes nenoreciau i
teisma kreiptis, todel siulau vykdyti zodines sutarties isipareigojimus.
Grynais ar pavedimu tau patogiau?