Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-26 21:34:27
On 2016-01-26 07:31, va wrote:
> Pažystamo patirtis sako, kad įdėjus skelbimą pačiam, interesantų
> skambučių vidurkis per mėnesį buvo apytiksliai 2 (agentai nesiskaito).
> Pasamdžius agentūrą, butas parduotas per savaitę ar dvi už norimą kainą.
> Gal tai atsitiktinumas, bbz.

Ir buvo greičiausia taip, jog kažkas savavališkai pasiėmė jo skelbimą,
įdėjo ir permušinėjo jo skelbimo reitingą, todėl skambino ne jam, o
kažkam kitam. Čia jau tokia specifika, jog įdėt skelbimą negana, reik
dar kontroliuot, ar niekas nebando tavo NT spekuliuot be tavo žinios.

p.s. mane labiausiai glumina pirkėjai, kurie darydami kartais gal net
lemtingus asmeniškai sau sprendimus perkant NT, visiškai nenaršo
skelbimų, o skambina pirmais pasitaikiusiais numeriais. Labai dažnai
paieškos rezultatų viršūnėse mirguliuoja būtent tikrų ir netikrų agentų
skelbimai, kai pasižiūrėjus kiek giliau, surandi originalų savininko
skelbimą.

O jei perkamas NT yra namas, tai viskas dar juokingiau. Galiu praktiškai
patvirtinti, jog apie 98% parduodamų namų galima tiksliai lokalizuoti
pagal portaluose pateiktą info ir nuotraukas, ir nuvažiavus tiesiai į
vietą, susisiekti tiesiogiai su savininku, permetant per b...petį visus
tikrus ir tariamus agentus. Patikrinta praktiškai.