Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-28 23:28:05
On 04/28/2012 11:12 PM, Dainiushas wrote:

> nieko aš nevarau ant to Matiz'o, jis šiaip juokingas ir tiek. Nu nėra
> poreikio taip spaustis pas mus kol kas, nėra, tai ir tokios mašinos
> nelabai turi prasmės.

kalbetum apie 7er ar bent jau savo pasata, dar butu galima kazka
suprast. dabar nusipirkes C2 aiskini kad jis kazkuo nerealiai kitoks :)
nepasirode svarbu netgi tai, kad 4 vs 2 duris yra didelis privlaumas.
ir daug didesnis uz kazkoki ten navi ar esp.
nu bet kaip gi su kazkuo sutiksi, kai sumoki 50 gabalu uz NAUDOTA kibira
:) gi abydna kai kitas nusiperka dar naujesni uz viso labo 7 ir neturi
tik 'nerealiai reikalingu automato ir esp'. pats tu juokingas ir tiek.

> O už 7Klt čia išeina kas, daužtas konstruktoriu ale pasidaryk pats?

ne dauztas. apibrozdintas. dauztos masinos nepirkau ir nepirksiu.

> Nu žinok nereikia net vairuot, tokie dalykai pakankamai tiksliai
> nuspėjami :). Paprastai neapsigaunu.

tai as tuo net nebabejoju. deja salia gyvai stebejau tuos, kurie mano
akyse ta nuomone pakeite.

> ė, taigi tu tvarkingas vairuotojas ar ne?

ne, as gi net be sviesu vazineju. cia gi tie kurie virsyja bet su lempom
vazineja yra 'tvarkingi'.