Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: kewle
Data: 2012-04-27 13:09:55
o jei mieste irgi norisi važiuot patogiai?
...atkreiptum dėmesį kokiam Briusely - labai daug nepigių bet mažų mašinėlių palyginus - Mini, BMW1, ar kitokių mažiukų, bet matosi, kad oi ne bazinės komplektacijos. O dydis ten baisai aktualu - pvz. pabandžius pagyvent kokiam Ixelles rajone be nuosavo garažo.
Nors ir vln man kartais norisi C5 į C2 pasikeist - kai C5 paprasčiausiai fiziškai netelpa prisiparkuoti kieme, kur anot basketkės, parkavimas 1952 metais išvis nebuvo nx numatytas

--
'(oo)'

"CodeC" <co@co.co> parašė naujienų pranešime:jndmo3$1d7$1@trimpas.omnitel.net...