Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-28 14:03:10
Codec'ai ble, to daikto su automatu topspeed'as 135km/h. Kas maždaug
reiškia, kad realiai dugnas bus 110km/h :). Beje, >20s iki 100 yra
pezzzda, nenustebčiau jei nesuspėsi ir su srautu. Tuo labiau, jei į
Savanorių kalną ir dar pasinaudojus tavo taip akcentuojamomis galinėmis
durimis...

Vat iš tokių "smulkmenų" ir susideda skirtumu. Galiu šiandien sėst į C2
ir važiuot į Barseloną. Tu su Matiz'u norėtum? :)

Beje, su klima, ar su kondyškės mygtuku?