Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-28 22:24:10
On 2012.04.28 16:08, CodeC wrote:

> o tai litrinis blogiau vaziuoja uz 0.8 del to, kad automatas?

nepagavai minties vingio. Litrinis jau važiuoja pusė  velnio, todėl
kalbėdamas apie 20s iki 100 nelabai supranti apie ką kalbi.

> lektuvu. uz 50 klt ziurek greit ir uzpis prie tos juros skraidyt.
> o tiesa sakant prabanga tai nzn kur tu cia matai. mano dvi nekainuoja
> puse tavo kibiro.

kuris reisas skrenda į Juodkrantę?
Bet papasakok tu man koks tolkas specialiai dėl miesto pirkt šūdą aka
Matiz, kai prisiparkuot vietos sočiai, o turima kita normalia mašina
naudoja panašiai kuro?

> uztai suvokiu kad dvi atskiros masinos ir pigiau ir patogiau.
> beje, nei vienai nereik traukuciu kartu su tepalais keist.

gal tepalus keiti kas 5kkm? :)