Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: kewle
Data: 2012-04-26 11:35:36
nu va prieš metus buvau savaitėlę Ispanijoje
mielai būčiau išsinuomavęs ferrary... ech

ale kadangi bet tačiau buvo planas keturiese pasivažinėti link 900 km, buvo iš anksto užbukintas dyzelis. Gautas Punto Evo 1,3 JTD gausiai nudžiugino 4,5 l/100 km saliarkos sąnaudomis :)

tokia jau varguolių realybe ;)

--
'(oo)'

"jz" <jz@neturi.net> parašė naujienų pranešime:jnaura$u7i$1@trimpas.omnitel.net...