Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 14:17:59
On 04/27/2012 02:12 PM, Dainiushas wrote:
> Ble kodekai, bet tu ir bukas... gi sakiau, kalbam apie automobilius, o
> ne apie jų asmeninio naudojimo ypatumus. Konkretus C2 be ESP, be NAVI,
> pirktas ne naujas ir važinėju juo dažniausiai ne aš. Būk geras,
> perskaityk įdėmiai ir pasiupdeitink savo vaizduotę :).

ble nu jo, gi labai svarbu susirast bukesni uz save :D
o tu nejauti kaip gaunasi - kai paprasai pavardint privalumus C2 ir kuo
jis 'nesulyginamas' su matiz ar panasia 'nemasina', tai pradedi vardint
panasius stebuklus, buktai kaip privalumus. poto paaiskeja, kad pirkai
C2 be ju. ir dar ne nauja :) uz 50 klt ??? :) wtf... as nusipirkau
matiz'a su 6kkm rida uz 7klt :) tai kuris sprendimas labiau savo
paskirti ir bent elementaria logika atitinka? beje, durninuosi dabar ne
ash, jei nepastebejai :)