Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-28 23:12:10

> o kuri cia gaunasi praktiskai nuliova uz 7klt? dar vis neikirtai apie ka
> ash? tau kazkaip nedaeina, kad as is principo neturiu nieko pries matiz,
> c2 ir visokius kitokius kibirus. man jie kaip tik patinka. bet 7klt vs
> 50klt tai nu gal tik man cia nesusievoliucionavusiam esmes nesudaro, ka
> padarysi... beto, as nevariau ant C2 kad tai bloga masina, neskaitant
> jos kainos ir dvieju duru. o tu varai ant matiz'o issijuoses. nors

nieko aš nevarau ant to Matiz'o, jis šiaip juokingas ir tiek. Nu nėra
poreikio taip spaustis pas mus kol kas, nėra, tai ir tokios mašinos
nelabai turi prasmės.
O už 7Klt čia išeina kas, daužtas konstruktoriu ale pasidaryk pats?

> tikriausiai net vairaves neesi. tai tik parodo, kad tau labai svarbu
> 'sumaisyt' su shudais alternatyva, kurios pagrindinis 'trukumas' yra
> kaina :)

Nu žinok nereikia net vairuot, tokie dalykai pakankamai tiksliai
nuspėjami :). Paprastai neapsigaunu.

> o del dydzio privalumu tai be reikalu tu. praktiskai kasdien tuo
> pasinaudoju - pasidarau dar viena juosta ten kur jos nera, nu kaip
> dviraciai panasiai :) ir veidrodelyje visada pastebiu, kaip vaziave is
> paskos sustoja ir nedysta lyst :)

ė, taigi tu tvarkingas vairuotojas ar ne?