Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: dzonis
Data: 2012-04-27 13:44:51
bet tau ziuriu labai aktualu tas prailginimas - jei net C2 bandysi.

"CodeC"  wrote in message news:jndrqo$8fd$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/27/2012 01:09 PM, kewle wrote:
> o jei mieste irgi norisi važiuot patogiai?

bet tai neturi nieko bendra su pigiai.
beje, mini ir bmw1 gal biski is kitos operos nei C2, nemanai ?:)
o C2 butent ir siulomas kaip 'pigus' ir 'geras'. nors is esmes tai
tiesiog nesamone ir tiek. pabandysiu ji realiai, tikrai nemanau, kad
kazkoks esminis skirtumas komforte tarp matizo bus.
cia visa esme tiesiog tame, kad matiz'as taip daug kaip C2 'neprailgina'
ir tiek.