Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-28 16:08:42
On 04/28/2012 03:52 PM, Dainiushas wrote:

> 0.8 automatas pas tave? :)

o tai litrinis blogiau vaziuoja uz 0.8 del to, kad automatas?

> O ir šiaip, ne per prabanga turėt miestui atskirą mašiną? Kuo tuos
> triskartus per metus nulėkt prie jūros?

lektuvu. uz 50 klt ziurek greit ir uzpis prie tos juros skraidyt.
o tiesa sakant prabanga tai nzn kur tu cia matai. mano dvi nekainuoja
puse tavo kibiro.

> Bet nu matai kaip tu vėluoji evoliucionuot... kažkas gali nusipirkt
> kibirą už 50kLt, o tu dar net nesuvoki, kad taip galima :)

uztai suvokiu kad dvi atskiros masinos ir pigiau ir patogiau.
beje, nei vienai nereik traukuciu kartu su tepalais keist.