Tema: Re: Pasvarstykim: ka mielai issinuomotum?
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 15:20:03
On 04/27/2012 03:10 PM, Virus wrote:

> Matiz automatas 0-100 per 21.9, C2 - per 11.9. Aha, labai panasiai :)

nu tai tik patvirtina, kad tie skaiciai totaliai px ir rupi tik
'bicams', kuriems masinos visai del kitu priezasciu reikia.
tas ir matosi gatvese. visi vaziuoja su srautu, jokio skirtumo kieno per
kiek begejasi, ir su dviraciu gali aplenkt labai noredamas (beje netaip
retai taip ir buna), bet pastoviai atsiranda vienas kitas su 'masina',
kuris duodasi nuo vieno juostos krasto prie kito, prilenda per 10cm,
bando pastumti, mirksi, pypsina. bent menkiausia tarpa pamates
nepaisydamas jokiu KET rauna pademonstruodamas kaip jo investicijos
atsipirko ir jis sekancius 20 metru iki kito shiknos nuvaziavo 'kaip
tikras vyras su normalia masina'.

> Atsiversk autopliusa, pardavime vienas Matizas automatas, jei nori
> klimos - pesda, tokie gamtoj neegzistuoja. O klima ir automatas yra
> turbut daugiausiai komforto suteikiantys dalykai trinantis miesto
> kamsciuose.

nu va, pasirodo turiu egzotika (su klima). automato ner, kadangi man jo
nereik.