Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: fkt
Data: 2011-09-13 09:48:56
Smirdi prakaitu?
Čia todėl, kad nevažinėji dviračiu, tuomet net užlipimas į antrą aukštą tampa sunkiu krūviu, ko pasekoje suprakaituoji ir imi smirdėti.
Net atvažiavęs mašina išlipdamas pajunti, kad nugara šlapia, nustembi kodėl, juk nedaug to streso vairuojant buvo...
Tuo labiau, nevažinėjant dviračiu net minčių nekila, kad atvykus į darbą galėtum apsipraust.