Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Pitri
Data: 2011-09-09 20:36:58
Jei jau patiko, tai galima pridėti, kad juvelyrinių dirbinių galimi tik du vienetai - klasikinis laikrodis ir vestuvinis žiedas. Po marškiniais turėtų būti apatiniai marškiniai - balti, tik jokiu būdu ne tie, kur ant petnešų, nes jų paskirtis - sugerti prakaito kvapą. Pageidautina, kad diržo spalva atitiktų batų, portfelio ir laikrodžio dirželio spalvą. Jei nešioji akinius - jų rėmelio spalva turėtų atitikti laikrodžio spalvą. Na, bet čia jau - niuansai :-)