Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Jonas
Data: 2011-09-09 12:10:13
Tai jei _tau reikia jago_ tada aisku px kaip atrodo pardavinejantis
vadybininkas. O jei ateina tas pats vadybininkas su oranzine maike ir sako -
matem jus per lietu autobusu stotleje stovint, gal galetume pasiulyti puiku
jaguara, kad galetumete patogiai is tasko A pasiekti taska B. Tu tikrai
tiketum juo klausydamasis apie tai koks automobilis solidus, koks jo puikus
ivaizdis ir pan?

"KEdas"  wrote in message news:j4avsr$rel$1@trimpas.omnitel.net...

2011.09.08 20:35, kewle migyje rašė:
> praradai progą patylėti
>
> pvz, pirktum naują jagą iš bičo su oranžiniais kroksais, maikute "punk not
> dead" ir kasiaku už ausies?

Jei man tikrai reikia to jago, o bičas nei smirda, nei keikiasi, moka
konstruktyviai bendrauti, jo kaina geriausia, tai tikrai pirkčiau iš jo.
Šiaip tai dažnai perku internetu ir man nelabai rūpi ar ten kinietis, ar
kewlė parduoda – man svarbiau, kad normalų prekės aprašymą sugeba pateikti.