Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-09 22:31:09
> Offtopic'as, bet jis taip rengiasi visada. Net auk62iausio lygio
> priėmimuose/susitikimuose (pvz minėta nuotrauka su GB premjeru), kai
> tiesiog protokolas ir etiketas to reikalauja. Su investuotojais ir
> partneriai, panašu, analogiškai (o tai kur kas rimčiau, nei pardavinėti
> obuolius skyrių vadovams).

Tiek jobso, tiek obuolio pagrindine ideja - jis kitoks. Elgtis ir rengtis kaip idiotui (auksciausio lygio susitikimuose vilket megztini ir dzinsus) - irgi reiskia buti kitokiam. Be to, jobsas ir jo obuolys pakankamai zinomi, turtingi ir galingi, kad galetu det skersa ant etiketo ir aprangos standartu, jei koks Rytu Europos ministras panasiai padarytu, manau gautu po to vietine URM atitinkama mandagu laiskeli, ir to ministro daugiau niekur nekviestu. Kai esi milijardierius ir kiti priklauso nuo taves - daryk, ka nori, vazinek oranziniu jagu ir i G8 susirinkimus atvaryk su rozinem plavkem, o jei nesi - derinkis prie kitu. Yzi.

> Įdomu. Mane tai domintų automobilio charakteristikos, technologijos,
> eksploatacija, garantija, aptarnavimas. Visą tai palydint
> konstruktyvumui ir tiesiog normaliam (nebjauriam), santūriai dėmesingam
> aptarnavimui/bendravimui (neprieštaraučiau, net jei tai būtų susilaižęs
> vadybininkas su kostiumu ir dirbtine šypsena). Jei tavo apsisprendimą
> įtakoja vadybininko apranga, tai ir patį galiu tik užjausti; užsivilkti ....

Labai tiksliai aprasei kuo skiriasi vidutines klases ir zemiausios klases zmoniu pirkimo iprociai, pasirinkimo kriterijai, poziuris ir t.t.