Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-09 22:35:57
nes neperki jagu, o perki ten koki mikseri ar kompa ar dar ka. Kai zmogus perka masina, uz kurios kaina iseina 10 nuliovu kia sepia ar ten kokiu golfu, tai pasirinkimo kriterijai pasidaro visiskai kitokie. Nemanau, kad nors vienas pirkejas, rinkdamasis tarp tarkim rollsroiso ir bentlio, ziurejo, kiek pas kuri arklio galiu ir ties kuriom apsukom geriau valina.