Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: fkt
Data: 2011-09-09 10:40:57
jei zmogus priimtas i pareigas ne sudukus stumdyti o aukstesnias pareigas uzimantiems siulyti verslo sprendimus,
tai gal jis nebus toks durnas, kad nesupras kaip rengtis, ir jam butina papunkciui nurodyti kiekviena kaklaraiscio centimetra?

o jei bus, tai iskart ir matysis pardavimo rezultatuose, o tokiu atveju pagal juos iskart ji gali ir siust namo ir tau bus vienodai
ar jis su maikute ar su baltais marskiniais 1cm islindusiais is po svarko.