Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-10 00:05:56
Kuo mažesnis ekonominis pajėgumas (žemesnė klasė), tuo labiau orientuojamasi į kainą, funkcionalumas, dizainas ir tt. nei kiek nerūpi (bile važiuoja, ir gerai). Vidurinei klasei jau pradeda rūpėt charakteristikos ("o per kiek renka šimtą?", "daug dujų ės", ...), aptarnavimas ir pan. Dar vėliau įsijungia tokie dalykai kaip prekės įvaizdis, istorija, pagaminimo technologija (sėdynių odą nekaltos mergaitės metus šlifavo savo pizių plaukų šepečiais!), ir tt. Na bet apie tai rašo kiekviename rinkodaros ir pardavimų vadovėlyje, ir net su gražiomis schemomis bei paveiksliukais. Ir net nuostabu, kaip žmonės natūraliai, pasąmoningai sukrenta į tas kategorijas bei elgiasi tiksliai taip, kaip aprašyta, nepriklausomai nuo to, ką skelbia newsuose ar prie bokalo draugams pasakoja :)