Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-09-12 16:58:37
del rengimosi taip. privalo ismanyti.

kita vertus, tai nera svarbiausia. vaflis su kostiumu tortu nepataps.


On 2011-09-12 11:25:18 +0000, Pitri said:

> Paslaugos yra gana intelektualios. Mano manymu, intelektualus žmogus, 
> dirbantis versle ir parduodantis intelektualias paslaugas, privalo 
> išmanyti etiketą, įskaitant ir tai, kas tinka rengtis.
> 
> 
> 
> 
> 
> "Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message 
> news:j4kbsu$k90$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>>> nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui.
>>> 
>> 
>> 
>> Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra 
>> 
>> paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus 
>> 
>> pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys 
>> 
>> nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas 
>> 
>> paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne 
>> 
>> mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad 
>> 
>> tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per 
>> 
>> atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti 
>> 
>> teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės 
>> 
>> poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - 
>> 
>> konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo 
>> 
>> metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei 
>> 
>> reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir 
>> 
>> laiko.
>> 
>> 
>> 
>> Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie 
>> 
>> kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;) 
>>