Tema: Re: OT: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-09 23:57:05
Geri klausimai, nesu joks mados ekspertas, tai negaliu pasakyt nieko naujo, ko nepasakytų googlas. Vis dėlto nebūtina išmanyt viską apie kostiumą, jei nori jį vilkėti, lygiai kaip ir nereikia mokėt pačiam perrinkt variklį, jei nori vairuot mašiną. Kaklaraištis, kiek teko girdėt, tai tipo pinpalo simbolis, rodyklė, kad net ir moterys suprastų, kur reik žiūrėt :)