Tema: Re: imho teisingas sprendimas
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-02 17:37:27
idomu kas ten per sankryza, bet jei ji X formos, tai pasiseke dar tam
direktoriuksciui kad ne is desines jam lindo - butu daugiau gaves... tokiose
sankryzose, del prasto matomumo, pirmumas praktiskai isaiskeja tik auto
baigiant ivaziuot i sankryza, o ivaziavimas i sankryza kad ir 66 km/h jau
pasikesinimas i gyvybe...