Tema: Re: imho teisingas sprendimas
Autorius: Sharkius
Data: 2010-11-30 17:04:36
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:id3342$qrs$1@trimpas.omnitel.net...

> tai taip. man tik keista pasirode, kad palyginti dar nedidelis greitis
> baigesi mirtimi, tuo labiau, kad susidure ne du korejietiski kibirai.
> o tiketis, kad mieste nieks niekada is salutinio neislys/pestysis neisbegs
> tai cia reikia buti daugiau nei naiviam.

Na matai, cia paties susidurimo metu toks greitis, kaip suprantu, ponaitis
direktorius vistiek stabde ir gana stipriai... koks jo vaziavimo greitis
buvo pries stabdant jis aisku niekam nesakys, o ir ekspertai jau
nebenustatys.... tik aisku viena - jei butu 66 kmh pries stabdant tai arba
avarijos net nebutu ivyke arba bent jau dedule butu likes gyvas...