Tema: Re: imho teisingas sprendimas
Autorius: Miegapele
Data: 2010-12-01 08:40:20
siaip jau jei fizika mokinais tai gali ir jos ziniomis pasinaudoti. tik 
vienas niuansas jog ekpertize visuomet apvalina i mazaja puse. taip kad 
greicio realiai buvo daugiau.


"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
news:id3ml8$iqc$1@trimpas.omnitel.net...
> "CodeC" <co@co.co> wrote in message 
> news:id36l9$vr4$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 11/30/2010 05:40 PM, Korke wrote:
>>> tai vat kad tas AA galva ir nesinaudojo, o populiariu lietuvisku veiksmu
>>> naudojamu islendant is tokiu salutiniu/pirmenybes neturinciu keliu,  kai 
>>> ne
>>> sustojama/riedama 30cm/s pries sankryza iki tol kol gali gerai matyti
>>> kertanciu keliu artejancius, o ilekiama tokiu greiciu kokiu vaziavau, 
>>> tada
>>> pamatoma, kad kertanciu kazkas atvaziuoja, kalama per stabdzius, 
>>> sustojama
>>> koki puse ar 2/3 korpuso ikisus i vaziuojamu daliu saNkirta ir gailiom
>>> kiaules akim ziurima, kaip atvaziuojantis pirmumo teise turinciu keliu
>>> stabdo, slysta, bando isvengt susidurimo. Nu ir gavo senis i sona, o 
>>> kadangi
>>> smugis soninis tai tiketina po jo, pistelejo makaule arba i boba savo 
>>> jei ta
>>> salia sedejo arba i stoike dureliu keleivio nu ir ziurim ka turim.
>>>
>>> tam taisykles ir sugalvotos kas liecia pirmuma, kur konkreciai ir 
>>> grieztai
>>> parasyta, kas ka daro, kas ka praleidzia, aisku kaip 2x2. Ir bandyt cia
>>> pritempinet, kad per kitus punktus skambancius "turetu/reiketu....butu 
>>> buves
>>> ir turejes suletinti/pasirinkti, nes bla bla bla yra totalus 
>>> bullshit'as,
>>> nes lygiai taip pat galiu sakyt, kad suletinau/pasirinkau greiti, bet to
>>> visgi neuzteko sustabdyti, nes .... .... .... ... Ir sita 
>>> "argumentacija"
>>> pilnai atsvertu ta turetu/reiktu" . Tada nx isvis KET, imam po 
>>> privalomai
>>> pestyji zmogu su veliavele, kuris turi eiti priesais vaziuojanti auto ir
>>> visus apie ji perspedineti.
>>>
>>
>> nu kurgi greicio megejas taip neparasys. visos taisykles geros tik ne
>> tos kur greiti riboja. visi lakunai protingesni uz LAT ir siaip visi
>> pastoviai nelaikantys +15/+20 km prie maksimalaus yra lochai.
>> o numesti greiti pries kiekviena sankryza tai aisku avariju nesumazintu,
>> tai yra gedinga ir nevyriska.
>
>
> oi blet, vadybininke tu su twingo,jei jau cia i asmeniskumus pjauni, tai 
> bent pazinotum mane, kad cia aiskint taip konkreciai koks as ir kaip 
> vaziuoju.
> nebuvo dienos, kai bent vienas toks kentas is salutinio nebutu islindes ir 
> kiaules akis isstates ziuretu, kodel tu ji turi apvazineti, nors vaziuoji 
> pagrindiniu ir priesingai nei duotuoju atveju matomumo neriboja jokie 
> neteisingai priparkuoti auto. Nenupisau ne vieno dar, bet negaliu 
> garantuot,kad visada spesiu issukt, ar sustabdyt.
> Beje paaiskinkit man nevyriskam anot kai kuriu, kaip nustate tuos 66kmh ? 
> jie buvo kada ? smugio metu pagal tai kokia garmoshke senio kledaras 
> susilankste? ar kaip ? nes nu zavi mane tokia tiksli diagnoze, suprantu 
> butu judejo tikrai greiciau nei 50, bet tikrai ne greiciau nei 70 pagal 
> auto suzalojimus ar pan. Gal stadbe gal stenges isvengt, bet tai kur ten 
> tai irodysi, kai grybas islindo likus kokiem 3m, tai tik mirkelt gal 
> spesi. Direktorius/nedirektorius px turetu but, o cia akcentas uzkabintas 
> ant to nerealus, tipo valkata taip nelakstytu. Man asmeniskai gaila 
> bahuriuko ir tiek.