Tema: Re: imho teisingas sprendimas
Autorius: Korke
Data: 2010-11-30 17:40:47
tai vat kad tas AA galva ir nesinaudojo, o populiariu lietuvisku veiksmu
naudojamu islendant is tokiu salutiniu/pirmenybes neturinciu keliu,  kai ne
sustojama/riedama 30cm/s pries sankryza iki tol kol gali gerai matyti
kertanciu keliu artejancius, o ilekiama tokiu greiciu kokiu vaziavau, tada
pamatoma, kad kertanciu kazkas atvaziuoja, kalama per stabdzius, sustojama
koki puse ar 2/3 korpuso ikisus i vaziuojamu daliu saNkirta ir gailiom
kiaules akim ziurima, kaip atvaziuojantis pirmumo teise turinciu keliu
stabdo, slysta, bando isvengt susidurimo. Nu ir gavo senis i sona, o kadangi
smugis soninis tai tiketina po jo, pistelejo makaule arba i boba savo jei ta
salia sedejo arba i stoike dureliu keleivio nu ir ziurim ka turim.

tam taisykles ir sugalvotos kas liecia pirmuma, kur konkreciai ir grieztai
parasyta, kas ka daro, kas ka praleidzia, aisku kaip 2x2. Ir bandyt cia
pritempinet, kad per kitus punktus skambancius "turetu/reiketu....butu buves
ir turejes suletinti/pasirinkti, nes bla bla bla yra totalus bullshit'as,
nes lygiai taip pat galiu sakyt, kad suletinau/pasirinkau greiti, bet to
visgi neuzteko sustabdyti, nes .... .... .... ... Ir sita "argumentacija"
pilnai atsvertu ta turetu/reiktu" . Tada nx isvis KET, imam po privalomai
pestyji zmogu su veliavele, kuris turi eiti priesais vaziuojanti auto ir
visus apie ji perspedineti.