Tema: Re: imho teisingas sprendimas
Autorius: Korke
Data: 2010-11-30 22:26:16
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:id36l9$vr4$1@trimpas.omnitel.net...

> nu kurgi greicio megejas taip neparasys. visos taisykles geros tik ne
> tos kur greiti riboja. visi lakunai protingesni uz LAT ir siaip visi
> pastoviai nelaikantys +15/+20 km prie maksimalaus yra lochai.
> o numesti greiti pries kiekviena sankryza tai aisku avariju nesumazintu,
> tai yra gedinga ir nevyriska.

oi blet, vadybininke tu su twingo,jei jau cia i asmeniskumus pjauni, tai bent pazinotum mane, kad cia aiskint taip konkreciai koks as ir kaip vaziuoju.
nebuvo dienos, kai bent vienas toks kentas is salutinio nebutu islindes ir kiaules akis isstates ziuretu, kodel tu ji turi apvazineti, nors vaziuoji pagrindiniu ir priesingai nei duotuoju atveju matomumo neriboja jokie neteisingai priparkuoti auto. Nenupisau ne vieno dar, bet negaliu garantuot,kad visada spesiu issukt, ar sustabdyt.
Beje paaiskinkit man nevyriskam anot kai kuriu, kaip nustate tuos 66kmh ? jie buvo kada ? smugio metu pagal tai kokia garmoshke senio kledaras susilankste? ar kaip ? nes nu zavi mane tokia tiksli diagnoze, suprantu butu judejo tikrai greiciau nei 50, bet tikrai ne greiciau nei 70 pagal auto suzalojimus ar pan. Gal stadbe gal stenges isvengt, bet tai kur ten tai irodysi, kai grybas islindo likus kokiem 3m, tai tik mirkelt gal spesi. Direktorius/nedirektorius px turetu but, o cia akcentas uzkabintas ant to nerealus, tipo valkata taip nelakstytu. Man asmeniskai gaila bahuriuko ir tiek.