Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: aviliux
Data: 2010-05-28 20:11:36
"lasaZ" <dainius.u%protect@gmail.com> wrote in message news:htgol7$jlo$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> mirties priežastį ir tai kad jis buvo kankinamas, beigi "mirdamas priešinosi, nes angelo poza tai
> sako". Kita laida nuvažiuoja į artimiausią psichuškę ir iš lempos klausia pirmo sutikto mediko -
> "ar pas jus buvo Kedys" ir sulaukę atsakymo "nekomentuosim", rėkia - "matėt??? nepaneigė!!!". Dar
> viena laida paskelbia, kad parodys kaip mirė Kedys, ir lyg tarp kitko uždegę raideles
> "inscenizacija / versija", rodo savo fantazijos vaisius.
> o bet tačiau visgi... Kaip siūlysi vadinti žmones, kurie tokiom iš piršto laužtom laidom šventai

sventai? nezinau. Tu gali pats sugalvot kaip
jei i mane, tai as netikiu. Nelabai ir ziuriu, maciau is visu tavo cia vardintu tik krivicko, bet ir
ta atsitiktinai. Taciau as netikiu oficialia versija. Kaip ir tie susirinke ten

> Bonus klausimas: kiek vienetų liaudies turi tarti savo balsą, kad jis būtų laikomas "liaudies"?

IMHO, 80% - tai jau tikrai liaudies. Pazejes pokalbiu ir ziniu laidas, balsavimus, straipsnius,
susidariau nuomone, kad oficialia versija netiki daugiau kaip 90% lietuviu liaudies. Na ir veiksmai
ta parodo. Kiek % lietuviu turi jaust pykti, apmauda ir kitas neigiamas del sitos bylos, kad tiek is
ju (~1000? 2000? nezinau koks ten srautas) ryztusi eit budet ir apsigyvent prie Kedzio namu?
Litofcai - santuri, pasyvi, infantili ir atbulaeige tauta be aistros, polekio ir entuziazmo, jiems
isjudeti reik oooooi kiek daug energijos. O cia jos pakako, reiskia susikaupe