Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-19 23:32:40
nu tai bent konsultantu, su lashu kartu :D

p.s. nieko nezinau apie sita veikeja apart straisnio sito debilisko, bet zinau kad kartais labai nesunku yra ilist lygioj vietoj po straipsniais , ypac tokiais nesamoningais...
O ir sprest cia viesai nieko nezinant apie zmogu, bent jau nemandagu, butu su kostioumu ir volasas, sakytum narkomanas is vilnaius rajono... Lyg ir nepas prezidente i priemima atejo su tais treningais gi?