Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-25 15:46:44
Bijau zinok. Degtine nedomina - ne mano pomegis. Vat jei kaip nors
kompromituojanciai. Pavyzdziui jaunutes pristitutes glebyje uzsilenkt, nes
500-ine siugzdanti kupiura buvo nestangriai susukta ir ikvepiau biski per
daug... Va cia tai kompromatas ish klano puses butu!!! Tik gal ne dabar -
metu taip po 60-ies.