Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: aviliux
Data: 2010-05-25 14:09:33
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:htg575$jer$1@trimpas.omnitel.net...
> Zinau, kokia yra oficilai versija.
> Kedys - zudikas.

is kur istraukei? Irodymai kokie?
ir kodel oficiali versija sutampa su tavo? Juk oficialia kazkas sugalvojo, konkretus zmones. Kodel
butinai reikia jais tiketi? Nu kodel?
kas tada nuzude 'zudika' ir kodel?   As sakau, BŪTENT ŠIS veiksmas mane paveike.
Kam buvo reikalingas tas pusantru metu trukmes 'spektaklis' su Kedzio dukters DVD ?   Neatrode
panasu i tiesa, kai jis tiek laiko kaisiojo visiems dukters parodymu irasa?

garliavoj nebuvau, nelabai ir domejausi. Nelabai man ir svarbu, tuo labiau kad tu be izeidinejimu
nesugebi parasyt. Tiesiog jauciu ir jiems pritariu