Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: aviliux
Data: 2010-05-28 19:55:14
na tai tu noretum, kad visi romiai ir paklusniai tiketu visokiom ofic.versijom
o man patinka, kad liaudis netiki. Nes ir as netikiu
cia buvo kaiptik nori, bet tik ne taip kaip teigia o.versija

tiesa, vakar pirma karta per tv pamaciau tos minios vadeiva. Na, vaizdelis nekoks  :)
mazu maziausiai liguistos savireklamos auka. Vienok, jis ten nelabai esminis, jei jo ir nebutu