Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-25 14:19:40

> is kur istraukei? Irodymai kokie?

kartoju - oficiali versija.

> ir kodel oficiali versija sutampa su tavo?

Nu taip - cia mano kalte.

>Juk oficialia kazkas sugalvojo, konkretus zmones. Kodel butinai reikia jais
>tiketi? Nu kodel?

Nu nereik - galima netiket. Bet vien tik netikejimas nesuteikai mandato
bezpredielams.
Ash netikiu, kad tavo chata yra tavo - turiu teise ishmest tave nx ir ten
apsigyvent? Tavo atnestais popieriukais netikiu, nes tau juos padejo
pedofilai padirbt.

> kas tada nuzude 'zudika' ir kodel?

O kas sako, kad nuzude?

> Kam buvo reikalingas tas pusantru metu trukmes 'spektaklis' su Kedzio
> dukters DVD ?   Neatrode panasu i tiesa, kai jis tiek laiko kaisiojo
> visiems dukters parodymu irasa?

Man - ne. Tau - taip. Koks skirtumas. Nori kita savaite padarysiu video
(shia savaite negaliu - neturiu kameros) - Onute paims 20 vyru nuotraukas,
sudelios jas i eilute ir paklausta, kuris cia negeras dede kur ja skriaude
ishtrauks "Dedes Viliaus" nuotrauka? Tai bus pakankamas irodymas? Neshalisku
liudininku turi, kad neskriaudei? Manai tai labai sunku padaryti, ypac kai
ash zinaukaip paklausti ir kaip elementariai suorganizuot toki atsakyma?

> garliavoj nebuvau, nelabai ir domejausi. Nelabai man ir svarbu, tuo labiau
> kad tu be izeidinejimu nesugebi parasyt. Tiesiog jauciu ir jiems pritariu

Tiesiog jauciu ir laikau dalbajobais. Nevisus - kai kurie gal nuosirdziai
tiki, kad kazkuo kazkam pades.