Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-05-20 00:43:17
vat butent kaip tik tas. cia px visiems ta mergaite. cia pries
bezprediela. px kad dalbakai tenai susirinke, bet ir jie gali tureti
savo nuomone. tuo labiau kad "kita puse" tai nx... ne kokie nors
entelektualai valstybininkai, o totalus nuopisos. kedzio "banditizme ir
bachurizme" daug daugiau tikruju vertybiu nei pas "usus"