Tema: Re: tiesiogine web kamera is Kedzio namu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-25 14:38:29

> tam tikrais atvejais suteikia. Kai netikinciuju daaaaug. Nu labai daug.
> Daugiau negu tikinciu 'oficialia' versija

O galima statistika? Ir ka tai keicia? Jei netycia laiko masina patektum i
XIV amziu pradetum tiketi, kad zeme plokscia?

> as sakau. Is to ka maciau ir girdejau. O ka, tu manai, kad Kedys nusizude?
> :)

Dar karta kartoju - koks skirtumas, ka ash manau ir ka mano tukstantis
Garliaviskiu. Nuzude, nusizude, mire sav mirtim - kiekvienai versijai reiki
argumentu. Kolkas nematau nei vieno rimto argumento uz nuzudyma, todel
paneigineti shia versija - debilizmas. Nes "tirnties demonu" teorijos irgi
niekas dar nepaneige, tai tau ji irgi itikinama atrodo?  Ai, bendrai ne -
jau daaaaug kas netiki.