Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-11-26 14:43:55
Knygų lentyna veiks ir kaip difuzorius, ir kaip absorberis. 99%, kad
skambesys pagerės. Bet lentyna labiau tiktų už klausytojo nugaros.

Empiriškai pastebėta - kuo daugiau įvairių daiktų, skirtingų paviršių
namuose, tuo mažiau aido ir geriau skamba.
Kiek tieko susidurti - oldskūliniame 90-ųjų interjere su medinėmis
profiluotomis dailylentėmis apkaltomis sienomis beveik bet kas labai
gerai skamba :)