Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: Zyza
Data: 2020-11-26 09:12:13
On 2020-11-25 22:36, neratoblogo wrote:
> Sveikinu! Ar pavyko kažkiek nusiderėti? Heco nesiūlė? :)
Ačiū! Nusipirkau per skelbimus už gerą kainą :) Kaip naujos, bet su
ženkliu skirtumu nuo parduotuvinės kainos. Irgi pirktos iš Belcanto,
žmogus iš ten ir naujas nusipirko, bet bėdavojosi, kad naujų "gerumo"
nelabai girdi - apžavėjo Belcanto burtai :) Beje salone Heco nesiūlė ir
lyg net nemačiau salone, nors tikrai klausėm ir brangesnių.

> Pirmyn atgal pastumdyk kolonėles, be to man atrodo jų kojelėmis šiek
> tiek gali keisti pasvyrimo kampą.

O, įdomu... Dėkui, reiks pabandyt :)

> Arba teks po truputį ieškotis akustinių panelių ar difuzorių :)
> Pigesnė alternatyva - knygų lentynos (su knyugom žinoma).
Bet aš galvojau kaip tik knygų lentyna turėtų sugerti, o ne išsklaidyti
garsą, ar klystu? Šiaip jo, lentyna kaip tyčia nugaroj už kolonkių yra
numatyta.