Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-11-05 12:10:04
Per paskutinius porą metų turėjau galimybę keletą mėnesių (išskyrus
Focal'us) namuose klausytis šių kolonėlių, nes beveik visos jos turimos
šeimos aplinkoje ir galėjau pasiskolinti:

1. Focal Chorus 716
2. TANNOY REVOLUTION XT 6F
3. Dali Zensor 7.
4. Q Acoustics 3050i

Jungtos visos (išskyrus focalus) prie maniškio Cambridge Audio CXA60 ir
įvairių NAD stiprintuvų (yra šeimoj NAD fanas su 8 stiprintuvais :)

1. Labiausiai norėjau Focal'ų - gražiausios, labiausiai tiko prie
interjero. Bet jau salone per pirmas dvi minutes supratau, kad tai, kaip
skambą - nepatinka. Kaip kažkas teisingai rašė, pigi gero gamintojo
serija gali ir nedžiuginti (bet reikia savo ausimis vertinti).

2. Antri pagal norą buvo Tannoy XT8F, bet taip susiklostė, kad galėjau
ilgą laiką paturėti Tannoy XT 6F. Pirmas įspūdis - WOW. Skamba labai
skirtingai nuo visų kitų turėtų kolonėlių. Fotografišku terminu
vertinant - labai užsaturuotas garsas. T.y. ypatingai išryškėja visos
detalės. Bet ilgainiui tai pradeda žiauriai varginti. T.y. jos tinka
vieno albumo perklausai (ne ilgiau), ir visiškai netinka muzikiniam
fonui prie svečių.

3. Dali Zensor 7 - Man gražus dizainas. Neutralus, gan švelnus
skambesys. Iš visų šių geriausios muzikiniam fonui. Tik reiklios
stovėjimo lokacijai. Spėju dėl to internete  skirtingi atsiliepimai dėl
žemų trūkumo. Pastumi 5 cm į šoną, ir jau skamba kitaip. Šias ir
nusipirkau, bet, antrą kartą turbūt nepirkčiau.

4. Q Acoustics 3050i. Pačios pigiausios iš visų turėtų. Bet, kad ir kaip
paradoksaliai, ko gero universaliausios ir labiausiai patikusios.
Turi smagius, greitus, krūtinę sujudinančius žemus, gerą detalumą, ne
per aštrios, tinka tiek preciziškai perklausai, tiek muzikiniam fonui.
Visiškai nereiklios pastatymui. Jei Dali turėjau stumdyti, kad grotų,
šias dėjau beveik bet kur ir jos skambėjo :)  Tik dizainas man visiškai
ne prie širdies.

Beje, Cabasse MC170 Belcanto irgi buvo vienas iš patikusių pretendentų.
Tik pardavėjas labai norėjo įkalbėti, kad pirkčiau Heco Aurora. Suveikė
atmetimo reakcija ir nieko Belcante nepirkau :)